Tuesday 6 March 2012

FERTILITY..KESUBURAN

Ubat seterusnya yg nak saya perkenalkan ialah ubat HOMEOPATHY...













Fertility or Kesuburan.

Ni lah ubat bagi mereka2 yg ingin mengandung..tak kira lah yg dah selalu gugur ke, yg tak pernah ada haid ke or ada masaalah haid ke or doktor dah confim mandul..

Ramai yg call, beritahu saya, kawan dia dah mengandung sebab makan ubat kesuburan applerose homeomedic..tengok label kat botol kawan dia..diorang call nombor fon yg ada kat label tu...ubat saya laa tuu.

Alhamdulillah..Gembira dengar... semuga Allah beserta saya dalam usaha saya memberi kegembiraan pada couple2 yg suspen sentiasa,menunggu2 cahaya mata..bukan senang nak dapat bundle of joy dari langit..Allah sahaja yg berkuasa memberi anugerah ini.



HOMEOPATHIC FERTILITY PILLS

Contains 4 kinds of remedies to encourage pregnancy.
To be taken at least 3 months continuously.

PIL KESUBURAN
Mengandungi 4 jenis ubat utuk menggalakkan kehamilan.
Diambil sekurang-kurangnya 3 bulan berterusan.


agnus castus



















            viburnum opulus






lycopodium















secale cornutum




Pokok2 diatas tu adalah diantara komposisi ubat kesuburan. Saja saya masukkan..supaya puan2 semua tak tertanya2..ubat ni dibuat drpd apa, haa?

Diantara fungsi  ubat ni ialah..memperbanyakkan benih2 male n female, memberi tenaga batin, menstabilkan hormone wanita, mengukuhkan rahim (supaya tak mudah gugur), ubat utk erectile disfunction..dsbnya..

Ubat ni perlu dimakan oleh kedua2 pasangan.. saya labelkan..HE n SHE..jangan tersalah pilih..

Berapa lama nak makan?.. sampai pregnant!!
Kalau sex organ dia sangat tak stabil..lama laa kena makan. Ada yg makan 1 bulan..dah ada janin..tu sebab sex organ dia takda masaalah sangat..
Biasanya maximum masa nak tunggu..3 bulan..kalau tak dapat juga..makan lagi...never give-up ..contohilah nabi Zakaria as.

Lagi 1 masaalah..kalau ada jin duduk dalam rahim..yang tu kena laa buang predator tu..don't worry.. saya ada link dengan expert2 dalam hal ni..yg islamic,guna ayat2 Quran je..consult ustaz2 tu dulu.. lepas tu sambung dengan ubat saya.

So..jangan segan2 jumpa saya..tak bawak husband pun takpe.Ada juga petua2 nak saya sampaikan.. aspect teknikal pun penting.



















DOS : 4 tablet 3x sehari
HARGA : utk 1 bulan
                 He.. rm 50   
                She..rm 50 

klik.../post-natal-remedies.html
klik..tonik-wanita.html
klik..what-is-homeopathy.html

whatsaap..013 6339672

My email address...applerose.tree@ gmail.com
                         

1 comment: