Wednesday 18 January 2012

INTRODUCING....MY HOMEOPATHIC BLOG

Blog ni saya cipta...create tu cipta la kan?.. khas untuk memperkenalkan farmasi ku yang berjenama..Applerose HomeoMedic. Sebelum mula..nak kisahkan skit tentang blog title kat atas tu...tu dalam bahasa arab..maksudnya..
Prevention is better than Cure...sebab apa..

...kebanyakkan ubat2 dari farmasi saya ni dalam bentuk Tonik...
*Tonik wanita (awet muda..fizikal n fisiological)..
*Brain Tonic..
*Immunity..
*anti-Stroke (bagi kuat pembuluh darah..supaya dia tak burst macam belon..tu yg menyebabkan stroke)..
*Fertility ( perbanyak n perkuatkan benih2 insan)..
*n macam2 lagi....

saya tak hepi sangat kalau pesakit yng datang tu dah dalam peringkat kronik...macam mana nak tolong kalau dah banyak sangat spare-part rosak...so..makanlah ubat2 dari farmasiku ni...jangan dah sakit teruk baru terhegeh2 datang...doktor pun boleh pening kepala,tau..


.....dan juga supplemen....HabbatuSauda' (nabi saw sunatkan kita makan ubat ni...so ikut la sunnahnya..)



...susu kambing...produk malay muslims (ni pun sunnah nabi saw...orang india n orang putih je minum susu lembu) 


.....Ste-sweet..yang ni..pemanis makanan mengganti gula.. yang diperbuat dari daun stevia...to prevent gejala2 diabetes, obese(fat), sakit buah pinggang..dll.Bagi anda yang sedang ambil artificial sweetener..berhentilah now sebab boleh menyebabkan anda dapat stroke walau dalam usia muda..



.....suplemen lepas bersalin...yang ni ubat power..saya cipta sendiri fomula khas untuk diri saya..seminggu lepas bersalin ..saya dah jadi normal...tulang belakang dah tegap..anak saya ramai..suami saya selalu outstation keluar negara...saya jugak laa yang kena drive..pi shopping..hantar anak ketadika..kesekolah..pi klinik..baby lagi..urusan2 dalam rumah lagi...memang saya jadi super-woman...Allahu Akbar..




Contact me..013 6339672

applerose.tree@gmail.com


No comments:

Post a Comment